FANDOM

Vincent BloodMurdering
Rasa Wampir
Płeć Mężczyzna 15px-Mężczyzna.png
Urodziny 25 czerwca 1515
Wiek 733 lata
Grupa art Fightart
Kolor oczu Karmazynowy Karmazynowy.jpg
Kolor włosów Czekoladowy Czekoladowy.jpg
Krewni Matka:

Jennifer BloodMurdering

Ojciec:

Robert BloodMurdering

Siostra:

Joanne BloodMurdering

Brat (Martwy):

Martin BloodMurdering

Debiut Rozdział 1
Stan Aktywny

Vincent BloodMurdering - Główny bohater serii Rebelland - The Last Vampire. Jest on ostatnim, żyjącym Wampirem w Rebelland. Evangelina nazywa go "ważnym elementem". Jego nazwisko pochodzi od słów Blood (dosł. Krew) Murder (dosł. Mordować).

Wygląd Edytuj

Vincent wyglądem przypomina 18-latka. Ma karmazynowe oczy i trochę dłuższe, ciemnobrązowe włosy z długą grzywką, zasłaniającą w całości jego lewe oko. Jego skóra jest biała, przypomina skórę nieboszczyka. Z jego ust wystają mu dwa, wampirze kły. Nosi białą, zniszczoną i podartą koszulę z kołnierzem, zapinaną na guziki oraz dużą, czerwoną muchę. Na koszuli ma założoną krótką, czerwoną kamizelkę z dużymi, czerwpnymi guzikami w kratkę. Nosi również czarne rurki oraz buty typu New Rock w tym samym kolorze.

Charakter Edytuj

Vincent z początku wydaje się być bardzo opanowanym Wampirem z lekko melancholijnym charakterem. Jak się potem okazuje, w bezpośredniej konfrontacji reaguje spontanicznie, zanim zanim przeanalizuje zdolności przeciwnika. Jest bardzo skryty i niewiele o nim wiadomo. Nie ufa innym. W stosunku do Rosemary bywał złośliwy i sarkastyczny, co często prowadziło do ich kłótni. W rzeczywistości jednak bardzo ją lubił i uważał ją za swoją przyjaciółkę. W stosunku do swoich przyjaciół jest lojalny i broni ich kiedy tylko może. Jest gotów poświęcić dla nich nawet własne życie. Jest również bardzo wrażliwy, co można zauważyć w momencie, kiedy dowiaduje się, że Wampiry wyginęły, czy kiedy Rosemary wyśmiewa Wampiry, mówiąc że Bazyliszki, w przeciwieństwie do nich nie wyginęły.

Historia Edytuj

Jego historia jest nieznana.

Fabuła Edytuj

Rozdział 1:

Vincent idzie autostradą. Nagle słyszy tajemniczy głos, który należy do Rosemary, a potem zostaje zaatakowany Falling Blackness i traci przytomność. Chłopak budzi się w nieznanym pokoju i zostaje sparaliżowany przez Obraz Wielkiego Węża z Rubinowymi Oczami. Nieznana kobieta uzdrawia go Antitoxin. Chłopak z początku jest nieufny. Kobieta opowiada mu o tym, co wydarzyło się podczas jego snu. Wampir bardzo ciężko to przyjmuje. Rosemary postanawia zostawić go samego. Vincent rozmyśla, przyglądając się słońcu i równocześnie zauważając, iż nie jest już podatny na jego działanie. Do pokoju wchodzi Rosemary i przynosi mu kilka szczuróww charakterze jedzenia. Vincent jest oburzony. Nagle słychać wybuch.

Rozdział 2:

Rosemary wybiega z kamienicy i każe Vincentowi pozostać w środku. Chłopak siedzi na oknie i przygląda się wybuchom. W końcu stwierdza, że sytuacja przerasta kobietę i biegnie, aby jej pomóc. Zjawia się w idealnym momencie. Używając Insignia Of Thirteen Crowns, ratuje Rosemary i odbija Energy Uniform Motion Johna i Josepha na ich samych. Podejmuje się walki z Jonathanem. Początkowo Dżinn atakuje go za pomocą Energy Ball , łącząc je za ostatnim razem z Multiple - Two. Ataki okazują się jednak bezskuteczne w starciu z Insignia Of Thirteen Crowns. Jonathan zaczyna rozumieć działanie owej zdolności i atakuje Wampira za pomocą Potential Energy Chains, unieruchamiając Vincenta. Ma zamiar zabrać go do Arcypana. Rosemary pokonuje Dżinny i pomaga wstać Vincentowi. Oboje wracają do kamienicy.

Rozdział 3:

Vincent jest zaskoczony widokiem Rosemary o porannej porze. Woła ją. Wystraszona kobieta wpada do studni. Vincent stwierdza, iż jest przemęczona. Dochodzi do kłótni pomiędzy nimi. Chłopak zarzuca ją na ramię i niesie do domu. Rosemary wyszarpuje się mu, uderza go w twarz, a potem ucieka w płaczem do miasta. Chłopak nie rozumie, o co chodzi. Później analizuje walkę z Dżinnami i zachowanie Rosemary. Z nienacka pojawia się, kiedy kobieta znajduję kartkę z zaszyfrowaną wiadomością. Tłumaczy jej zaszyfrowaną wiadamość i pyta ją, dlaczego szuka Biblioteki Bloodmurderingów. Kobieta stwierdza, że musi mu coś pokazać.

Rozdział 4:

Idą na Cmentarz Nightmare Pearl. Kobieta pokazuje mu jej gróbi opowiada o Evangelinie i jej śmierci. Dodaje, że miała dziwny sen ostatniej nocy. Vincent twierdzi, że jej sen nie ma nic wspólnego z rzeczywistością i że Rosemary jest po prostu przemęczona. Pyta się kobiety, czy nie złapałaby mu kilka szczurów. Wracają do domu. Podczas, gdy Vincent je szczury, kobieta opowiada mu trochę więcej jak i o swoich obawach. Twierdzi, że ostatnie zdarzenia są dziwne. Vincent robi się śpiący i zasypia. Po kilku godzinach Rosemary budzi Vincenta i namawia go, aby poszedł z nią do Biblioteki BloodMurderingów.

Rozdział 5:

Rozdział 6:

Rozdział 7:

Rozdział 8:

Rozdział 9:

Rozdział 10:

Rozdział 11:

Rozdział 12:

Zdolności Edytuj

Zdolności Vincenta są na bardzo wysokim poziomem, a jak nawet twierdzi Rosemary, przerastają jej moce. Zna bardzo wiele "zapomnianych zdolności", którymi w przeszłości posługiwały się Wampiry, takich jak Insignia Of Thirteen Crowns czy Creature Of Bat Blood And Body. Nie jest dla niego większym problemem pokonanie Dżinnów pochodzących ze szlachty, takich jak John czy Joseph. Kiedy jest zdesperowany lub wściekły, jego moce wzrastają kilkakrotnie.

Ataki używane przez Vincenta Edytuj

  1. Conjunction Of Power
  2. Creature Of Bat Blood And Body
  3. Crimison Stare
  4. Insignia Of Thirteen Crowns

Więcej z Fandomu

Losowa wiki