FANDOM

Rosemary RubyShining
Rasa Bazyliszek
Płeć Kobieta 15px-Kobieta
Urodziny 27 grudnia 2001
Wiek 247 lat
Grupa art Fusionart / Fightart
Kolor oczu Żółty Żółty1
Kolor włosów Czarny Czarny
Krewni Nieznani
Debiut Rozdział 1
Stan Martwa

Rosemary RubyShining - Była Bazyliszkiem i ostatnią istotą żyjącą w Paryżu. Jej najlepszymi przyjaciółmi byli Vincent i Evangelina. Jej nazwisko pochodzi od słów Ruby (dosł. Rubin) i Shine (dosł. Błyszczeć).

Wygląd Edytuj

Rosemary wyglądała jak dorosła, dojrzała kobieta. Miała żółte oczy i półdługie, czarne włosy z grzywką zaczesaną na lewą stronę. Jej skóra była zielona i pokryta łuskami. Twarz, jako jedyna, była pozbawiona łusek. Miała zielone, gadzie ucho oraz charakterystyczny pieprzyk pod lewym okiem. Ubrana była w szary top z dużym dekoldem, odsłaniający jej pempek. Nosiła również szmaciane spodnie o złotawym kolorze. Ze spodni wystawał jej długi, zielony ogon. Nie nosiła butów.

Charakter Edytuj

Rosemarry była bardzo pewna siebie, arogancka i próżna. Uwielbiała się wywyższać i komentować wszystko, na co tylko spojrzała, przy czym nie tolerowała krytyki w stosunku do własnej osoby. Często jej wypowiedzi były sarkastyczne i nietaktowne, co prowadziło do kłótni pomiędzy nią a Vincentem. W momencie, kiedy wiedziała, że zraniła Vincenta, miała wyrzuty sumienia i starała się go przeprosić. Mimo, że na codzień była niedojrzała i wybuchowa, w bezpośredniej konfrontacji bardzo dokładnie analizowała wszystko, a każdy jej ruch był dobrze przemyślany. Potrafiła być poważna, jeżeli sytuacja tego wymagała. Poniekąd, była w stanie wykazać się empatią i zrozumieniem.

Historia Edytuj

Jako mała dziewczynka, mieszkała w ogromnej willi, posiadała własny basen i plac zabaw. Od dzieciństwa przyjaźniła się z Evangeliną. Jako dorosłe kobiety, wybrały się się do kawiarni, w galerii. Niedługo później Wilkołaki napadły na miasto, w tym galerię. Kobiety próbowały uciec, jednak zawalona ściana przygniotła Evangelinę. Następnie kobiecie został wbity rozgrzany pręt, który wypalił jej trzewia od środka i zabił ją. Rosemarry uciekła. Niedługo potem została złapana. Przez pewien czas przebywała w laboratoriach Wilkołaków, gdzie traktowano ją jak królika doświadczalnego. Udało jej się uciec i zamieszkała w jednej z paryskich kamienic. Zrozumiała również, że zyskała nadnaturalne moce. Od tamtego dnia, zbijała każdego Wilkołaka, jaki tylko pojawił się w Paryżu. Ciała zabitych stworzeń, zalewała cementem i umieszczała na grobie Evangeliny. Jak twierdzi Evangelina, Rosemary niegdyś studiowała medycynę.

Fabuła Edytuj

Rozdział 1:

Kobieta widzi Vincenta idącego autostradą i atakuje go Falling Blackness, na wskutek czego traci przytomność. Kiedy chłopak zostahe sparaliżowany przez Obraz Wielkiego Węża z Rubinowymi Oczami, kobieta uzdrawia go za pomocą Antitoxin. Opowiada mu o wszelkich zmianach, jakie zaszły w ciągu ostatnich dwustu dwudziestu sześciu lat. Te informacje zdają się szokować Wampira. Kobieta wychodzi z pokoju i daje mu czas, aby sobie wszystko spokojnie przemyślał. Po kilku godzinach wraca do pokoju i przynosi Vincentowi szczury do jedzenia. Nagle słychać wybuch.

Rozdział 2:

Rosemary biegnie w kierunku eksplozji, a Vincentowi każe pozostać w pokoju. Spotyka po drodze trójkę Dżinnów - Johna, Josepha i Jonathana. Prowokuje Johna do ataku i odrzuca go w tył Fatal RoarJohn chce uderzyć kobietę, a ta planuje uderzyć go pięścią. Jonathan odciąga Johna od Rosemary i mówi, aby się opanował. John zaczyna formować Energy Ball. Rozlega się wybuch. Bracia są przekonani, że Rosemary nieżyje. Nagle John i Joseph zostają zaatakowani przez Rosemary atakiem Conjunction Of PowerJohn atakuje ją kolejną Energy Ball, jednak atak ponownie okazuje się bezskuteczny. Joseph wydostaje się ze sterty gruzów i używa z Johnem Energy Uniform Motion, którego Rosemary nie jest w stanie uniknąć. Pojawia się Vincent i ratuje Rosemary za pomocą Insignia Of Thirteen CrownsJonathan jest bardzo ciekaw zdolności, jakie posiada Vincent. Rosemary mówi, że owe Dżinny pochodzą z klasy szlacheckiej i Vincent nie ma z nimi szans. Jonathan rozgryza zdolności Vincenta i związuje go za pomocą Potential Energy Chains, co prowokuje Rosemary do działania. Atakuje Dżinny Falling Blackness , a następnie Aqua Regia i pokonuje całą trójkę.

Rozdział 3:

Wraca z Vincentem do kamienicy i w niedługim czasie oboje zasypiają. Kobiecie śni się Evangelina, jej dawna przyjaciółka. Mówi Rosemary, aby odnalazła biblioteke i przedmiot ukryty w niej, po czym płonie. Kobieta budzi się. Wychodzi przed kamienicę i idzie w stronę studni, jednak zostaje wystraszona przez Vincenta i wpada do niej. Chłopak stwierdza, że jest przemęczona i zarzuca ją na ramię. Zdenerwowana kobieta wyślizguje się mu i policzkuje Wampira. Dochodzi do kłótni. Rosemary ucieka z płaczem do miasta. Podczas drogi wspomina dzień, w którym Evangelina została zabita. Kobieta zauważa inskrypcję, zapisaną na starej bibliotece i przypomina sobie o starej, wampirzej bibliotece. Biegnie w kierunku Wieży Eiffla. Po kilkugodzinnych poszukiwaniach, nie udaje jej się nic odnaleźć. W pewnym momencie zauważa, różniącą się od innych, kostkę brukową. Niszczy ją za pomocą Conjunction Of Power i odnajduje pod nią kartkę. Pojawia się Vincent i twierdzi, że kartka jest mapą, stworzoną przez jego ojca. Mapa prowadzi do Biblioteki BloodMurderingówVincent pyta, w jakim celu kobieta poszukuje jego rodzinnej biblioteki. Rosemary mówi, że musi mu coś pokazać.

Rozdział 4:

Idą na Cmentarz Night Pearl. Kobieta pokazuje mu jej grób oraz opowiada mu o Evangelinie i jej śmierci. Mówi, że miała nietypowy sen ostatniej nocy. Wampir stwierdza, że sen nie ma nic wspólnego z rzeczywistością i jest efektem przemęczenia Rosemary. Kobieta postanawia jednak posłuchać intuicji. W niedługim czasie wracają do kamienicy. Rosemary niepokoi się ostatnimi zdarzeniami i mówi o swoich obawach Vincentowi. Po dłuższej rozmowie, Wampir stwierdza, iż jest zmęczony i zasypia. Kobieta postanawia się przejść. Szybko wraca do domu i usypia. Znowu śni jej się Evangelina. Przyjaciółka mówi jej, że musi w nią wierzyć i opisuje pomieszczenie, które muszą znaleźć, w którym znajduje się Gargulec i dwie bramy, Bramę Brzasku i Bramę Zmierzchu. Twierdzi, że jest tam ukryty miecz. Kobieta budzi się i namawia Vincenta, aby poszedł z nią do biblioteki.

Rozdział 5:

Wampir otwiera przejście, a Rosemary przepycha się i wchodzi pierwsza. Ze względu na rozlany wosk na podłodze, kobieta nie może utrzymać równowagi i notorycznie wywala się. Vincent używa Crimison Stare, aby widzieć w ciemnościach. Chłopak zaczyna użalać się nad sobą, a Rosemary stara się go pocieszyć. Kiedy kobieta pyta się o dawnych przyjaciół Vincenta, on mówi że są nieistotni, bo dawno demu zginęli. Rosemary mówi, że nienawidzi kiedy ludzie są z nią nieszczerzy, i że Wampir udaje bezwzględnego, a w rzeczywistości taki nie jest. Chłopak zmienia temat. Mówi, że są w centrum Biblioteki BloodMurderingów. Vincent daje kobiecie zapalniczkę, aby mogła cokolwiek zobaczyć. Rosemary zapala świece i jest zaskoczona wielkością pomieszczenia. Zauważa jakiś korytarz i idzie wzdłóż niego. Na jego końcu zauważa ogromną rzeźbę z berłem i koroną. Pyta Vincenta, co przedstawia rzeźba, jednak on nie chce jej tego zdradzić. Kobieta spostrzega szyb wentylacyjny, ukryty za rzeźbą. Razem z Wampirem przesuwają rzeźbę i wchodzą w szyb. Kobieta stwierdza, że to dziwne, że pod ziemią jest szyb wentylacyjny. Martwi się, że chłopak jej nie ufa. Chłopak tłumaczy jej, że przyprowadzając ją tu, złamał kodeks i to, ze jej nie chce wszystkiego powiedzieć, nie jest kwestią zaufania, lecz zasad. 

Rozdział 6: 

Rosemary i Vincent idą dalej szybem. Vincent stwierdza, że to dziwne, że w szybie nie ma ani jednej pułapki. Rosemary zastanawia się o co chodzi z Gargulcem, o którym opowiadała jej Evangelina. Mówi, że może to być żywy Gargulec i opowiada o owej rasie. Wampir wyśmiewa Rosemary, że nie umie używywać Petrification i dodaje, że Gargulce są lepsze od Bazyliszków. Ta mówi, że jej rasa nie wyginęła w przeciwieństwie do Wampirów. Chłopak milknie. Kobieta próbuje przeprosić, ale Vincent stwierdza, że to zbędne. Wychodzą z szybu i stają przed ogromnym Gargulcem. Stworzenie budzi się i machnięciem skrzydeł wbija ich w ścianę, łamiąc kobiecie rękę. Vincent rozpoczyna walkę. Ataki Wampira okazują się nieefektywne, a stworzenie próbuje zgnieść chłopaka. Kobieta wtrąca się, używa Fatal Roar i odrzuca stwora. Zdenerwowany Gargulec używa Spiral Shot. Rosemary chowa się za filarem. Kiedy filar zostaje zniszczony, używa Conjunction Of Power, aby wzbić się w powietrze i atakuje stworzenie Bullet Ant Sting. Biegnie do Vincenta i pyta się czy nic mu się nie stało. Niespodziewanie stworzenie atakuje kobietę. Odrzuca ją na ścianę i zaczyna w nią uderzać. Zmasakrowana Rosemary mdleje.

Rozdział 7:

Po kilku godzinach, budzi się. Kobieta krwawi i ma połamane kości. Podczas, gdy idzie do Vincenta, zauważa na cokole nazwiska osób z rodziny Vincenta. Nagle Wampir się budzi. Kobieta biegnie do niego i używa Antiseptic. Chłopak mówi, że ma się dobrze, ale kobieta mu niedowierza. Nagle mdleje i śni. Spotyka Evangelinę, która twierdzi, że Vincent umiera z powodu uszkodzenia jego serca. Mówi, że jedynym sposobem na uratowanie go jest dostanie się do Bramy Brzasku. Stwierdza, że kobieta musi uważać na Zmierzch, a sam Vincent musi być nieprzytomny podczas pobytu w Brzasku. Nazywa Vincenta "ważnym elementem" i mówi, że losy całego Rebelland leżą w rękach Rosemary. Znika. Zaraz po przebudzeniu, Rosemary niszczy cokół za pomocą Aqua Regia i usypia Wampira Falling Blackness. Próbuje go unieść, ale kiedy próbuje, oczuwa ogromny ból. Używa Conjunction Of Power i biegnie z chłopakiem w jednej ręce. Na końcu korytarza widzi dwie bramy. Bezwzględnie chce wejść w Bramę Brzasku, jednak Zmierzch kusi ją, aby tego nie robiła. Kiedy kobieta odmawia, Nicholas używa ataku Pressure i podaje się pod Evangelinę. Rosemary odpowiada, że wie co to za zdolność i wchodzi w Bramę Brzasku. Nicholas mówi, że to obojętne, którą bramę obrała, i tak zapłaci najwyższą cenę i znika w ciemności. 

Rozdział 8: 

Kobieta pojawia się w dziwnym sadzie. Niespodziewanie pojawia się Adam i od razu atakuje ją Air Bullet, łącząc to z Multiple - Four. Zdenerwowana kobieta używa Fatal Roar i niweluje atak Adama. Anioł jednak się nie poddaje i ponownie używa Air Bullet, tym razem łącząc je z Multiple - Ten. Rosemary unika serii ataków i każe Adamowi wyleczyć Vincenta, jednak ten odmawia. Zdesperowana kobieta próbuje zaatakować go Bullet Ant Sting i Conjunction Of Power, jednak mężczyzna unika ataków i używa Apnea. Rosemary przestaje móc oddychać. Wspomina słowa Evangeliny, po czym mdleje i pada na ziemię. Nagle pojawia się Evangelina i sprawia, że Rosemary może oddychać ponownie. Po jakimś czasie, budzi się i zauważa Evangelinę. Cieszy się, że jej sny okazały się prawdą. Po zamknięciu Adama w Heavently Wings Shot, kobieta idzie do Rosemary i stwierdza, że bez Vincenta, całe Rebelland polegnie.

Zdolności Edytuj

Szybkość:

Rosemary była niewiarygodnie szybka. Bez najmniejszego problemu unikała ataków Johna i Josepha czy Martina. Była również bardzo zwinna, jeżeli chodzi o ataki z zaskoczenia.

Walka wręcz:

Rosemary posiadała bardzo duże doświadczenie, jeżeli chodzi o walkę wręcz. Była w stanie zadać dość poważne obrażenia, bez używania mocy. W połączeniu z Conjunction Of Power, jej ciosy stawały się niewiarygodnie szybkie, precyzyjne i mocne, a przede wszystkim o wiele skuteczniejsze, niż ciosy innych, w połączeniu z owym atakiem.

Walka z bronią:

Jej umiejętności związane z używaniem broni są nieznane.

Moce:

Rosemary była bardzo groźnym przeciwnikiem, jeżeli chodzi o posługiwanie się mocami. Opanowała do perfekcji Conjunction Of Power, jak i ataki oparte na Fusionart. Jak sama twierdziła, opanowała 2081 ataków. Ze względu na to, iż przez dłuższy czas nie walczyła, jej sprawność nieco spadła. Mimo to, była w stanie bez problemu pokonać Johna i Josepha. Jej ataki były bardzo zróżnicowane. Potrafiła leczyć, za pomocą Antitoxin i Antiseptic czy niszczyć różnego rodzaju materiały za pomocą Aqua Regia. Jej zdolności jednak służyły głównie temu, aby otróć przeciwnika.

Ataki używane przez Rosemarry Edytuj

  1. Antitoxin
  2. Antiseptic
  3. Aqua Regia
  4. Bullet Ant Sting
  5. Conjunction Of Power
  6. Falling Blackness
  7. Fatal Roar
  8. Secret Of Ruby Shine

Więcej z Fandomu

Losowa wiki