FANDOM

Martin BloodMurdering
Rasa Gargulec (wcześniej człowiek)
Płeć Mężczyzna 15px-Mężczyzna.png
Urodziny 20 grudnia 1347
Wiek 901 lat
Grupa art Elemart
Kolor oczu Czerwony Czerwony.jpg
Kolor włosów Brak
Krewni Matka:

Jennifer BloodMurdering

Ojciec:

Robert BloodMurdering

Siostra:

Joanne BloodMurdering

Brat:

Vincent BloodMurdering

Debiut Rozdział 6
Stan Martwy

Martin BloodMurdering - Był Gargulcem, który pilnował jednej z komnat Biblioteki BloodMurderingów oraz bratem Vincenta, przez którego został zabity. Jego nazwisko pochodzi od słów Blood (dosł. Krew) i Murder (dosł. Mordować).

Wygląd Edytuj

Charakter Edytuj

Jego charakter jest nieznany. Prawdopodobnie, po śmierci, stał się bezmyślną bestią.

Historia Edytuj

Prawdopodobnie niegdyś był człowiekiem, jednak z jakiegoś powodu stał się Gargulcem

Fabuła Edytuj

Rozdział 6:

Martin stoi się w komnacie Biblioteki BloodMurderingów. Wczuwa Rosemary i Vincenta i się budzi. Macha skrzydłami i odrzuca ich, wbijając ich w ścianę i łamiąc rękę Rosemary. Wampir odskakuje od ściany i atakuje go Conjunction Of Power. Atak jest nieskuteczny i Martin uderza Vincenta ogonem. Po ponownym, bezskutecznym użyciu Conjunction Of Power, Martin łapie chłopaka i zaczyna miażdżyć go w ręce. Rosemary używa Fatal Roar i Martin wypuszcza Vincenta, po czym podchodzi do kobiety i używa Spiral Shot. Kobieta unika ataku, chowając się za filarem. Martin próbuje użyć Spiral Shot ponownie. Rosemary atakuje go połączeniem Conjunction Of Power i Bullet Ant Sting. Zdezorientowany Gargulec uderza ją i dorzuca kobietę na kilka metrów. Nagle Martin zaczyna czuć niewyobrażalny ból i wpada w szał. Podlatuje do Rosemary i uderza ją w plecy, odrzucając ją na pobliską ścianę. Potem uderza ją kilkakrotnie, masakrując jej ciało. Vincent używa Creature Of Bat Blood And Body i przebija Gargulcem ścianę na wylot. Martin próbuje wstać, jednak Vincent przypuszcza ponowny atak i wbija go w sufit. Jego ciało zaczyna się powoli kruszyć. Chłopak odbija się od ziemi i zadaje mu potężny cios, krusząc całe jego ciało i zabijając go.

Zdolności Edytuj

Szybkość:

Szybkość Martina była przeciętna. Nie wiadomo, czy potrafił poruszać się w nadludzkim tempie. 

Walka wręcz:

Martin był silnym przeciwnikiem pod tym względem. Ciężko zmasakrował ciała Rosemary i Vincenta, używając wyłącznie siły fizycznej.

Walka z bronią:

Nie wiadomo, jak radził sobie w walce z bronią.

Moce:

Niewiele wiadomo na temat jego mocy. Jego Spiral Shot było na tyle potężne, aby zniszczyć kolumne, za którą schowała się Rosemary.

Ataki używane przez Martina Edytuj

  1. Spiral Shot

Więcej z Fandomu

Losowa wiki