FANDOM

Joseph RoseRuling
Rasa Dżinn
Płeć Mężczyzna 15px-Mężczyzna
Urodziny 27 lipca 2229
Wiek 19 lat
Grupa art Elemart
Kolor oczu Cyjanowy Cyjanowy
Kolor włosów Granatowy Granatowy
Krewni Bracia:

Jonathan RoseRuling

John RoseRuling

Debiut Rozdział 2
Stan Martwy

Joseph RoseRuling - Był Dżinnem reprezentującym szlachtę Nowych Indii. Jego nazwisko pochodzi od słów Rose (dosł. Róża) i Rule (dosł. Rządzić).

Wygląd Edytuj

Charakter Edytuj

Joseph posiadał bardzo narcystyczny charakter, był pewny siebie, próżny i zapatrzony w swoją osobę. Zdawał się być spokojny, do momentu kiedy ktoś zepsuł jego dobry wygląd. W przeciwieństwie do Johna, starał się używać bardzo kulturalnego języka, czym często się wywyższał.

Historia Edytuj

Jego historia jest nieznana.

Fabuła Edytuj

Rozdział 2:

Joseph pojawia się z Jonathanem i Johnem w Paryżu. Początkowo tylko obserwuje Johna i stara się nie mieszać w konfrontację, jednak zostaje zaatakowany Conjunction Of Power przez Rosemary i rozzłoszczony walczy ramię w ramię z bratem. Atakuje ją z Johnem Energy Uniform Motion. Kiedy mają już zabić kobietę, pojawia się Vincent i odrzuca ich atak, pokonując ich. Razem z bratem, odzyskuje przytomność, kiedy Vincent zostaje już pokonany przez Jonathana. Jest niezwykle oburzony. Podczas nieuwagi, on i John, zostają zaatakowani Falling Blackness i Aqua Regia przez Rosemary i giną.

Zdolności Edytuj

Niewiele wiadomo na temat jego zdolności. Opanował ataki opierające się na energii świetlnej. Jego ataki przybierały czerwony kolor. Prawdopodobnie był silniejszy od Johna, jednak słabszy od Jonathana.

Ataki używane przez Josepha Edytuj

  1. Energy Uniform Motion

Więcej z Fandomu

Losowa wiki