Jonathan RoseRuling
Rasa Dżinn
Płeć Mężczyzna 15px-Mężczyzna.png
Urodziny 27 lipca 2229
Wiek 19 lat
Grupa art Elemart
Kolor oczu Cyjanowy Cyjanowy.jpg
Kolor włosów Granatowy Granatowy.jpg
Krewni Bracia:

John RoseRuling

Joseph RoseRuling

Debiut Rozdział 2
Stan Nieznany

Jonathan RoseRuling - Jest Dżinnem reprezentującym szlachtę Nowych Indii. Jego nazwisko pochodzi od słów Rose (dosł. Róża) i Rule (dosł. Rządzić).

Wygląd Edytuj

Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Charakter Edytuj

Jonathan jest niezwykle opanowany i skupiony, nie reaguje pochopnie. Jest bardzo inteligentny. Zwykł dokładnie analizować sytuacje i zdolności przeciwników, zanim przypuści atak. Ludzie nie mają dla niego większej wartości, uważa że jeżeli ktoś umiera, gdyż był za słaby, znaczy że był śmieciem, którym nie warto się przejmować. Ma tendencję do bardzo długiego wypowiadania się. Poniekąd bywa arogancki.

Historia Edytuj

Jego historia jest nieznana.

Fabuła Edytuj

Rozdział 2:

Jonathan pojawia się razem z Johnem i Josephem w Paryżu. Bacznie obserwuje walkę Rosemary z jego braćmi i stara się w nią nie ingerować. Kiedy jednak John ma zostać uderzony w twarz przez Rosemary, Jonathan odciąga go z pola rażenia. Potem znowu obserwuje starcie, nie ingerując. Niedługo potem pojawia się Vincent i intryguje go swoimi zdolnościami. Wampir pokonuje Johna i Josepha, co zmusza Jonathana do zaatakowania go. Używa dwukrotnie Energy Ball, łącząc je za ostatnim razem z Multiple - Two. Ataki okazują się bezskuteczne. Dżinn szybko orietnuje się, czym jest Insignia Of Thirteen Crowns i unieruchamia Wampira Potential Energy Chains. Jak twierdzi, zamierza go zabrać do Arcypana. Rosemary mówi, że nie może na to pozwolić. Pokonuje go i zabija jego braci za pomocą Falling Blackness i Aqua Regia.

Zdolności Edytuj

Jonathan zaprezentował, iż panuje nad Elemart na mistrzowskim poziomie. Jego domeną jest zarówno energia świetlna, jak i energia potencjalna. Ataki używane przez niego są o wiele większe i skuteczniejsze, niż ataki używane przez Johna i Josepha. Jego ataki przybierają błękitny kolor.

Ataki używane przez Jonathana Edytuj

  1. Energy Ball
  2. Multiple
  3. Potential Energy Chains

Więcej z Fandomu