FANDOM

John RoseRuling
Rasa Dżinn
Płeć Mężczyzna 15px-Mężczyzna.png
Urodziny 27 lipca 2229
Wiek 19 lat
Grupa art Elemart
Kolor oczu Cyjanowy Cyjanowy.jpg
Kolor Włosów Granatowy Granatowy.jpg
Krewni Bracia:

Jonathan RoseRuling

Joseph RoseRuling

Debiut Rozdział 2
Status Martwy

John RoseRuling - Był Dżinnem reprezentującym szlachtę Nowych Indii. Jego nazwisko pochodzi od słów Rose (dosł. Róża) i Rule (dosł. Rządzić).

Wygląd Edytuj

Charakter Edytuj

John był bardzo impulsywną osobą, łatwo było wyprowadzić go z równowagi. Często przeklinał, był wulgarny i niemiły dla wszystkich wokół. Podczas bezpośredniej konfrontacji, reagował spontanicznie, nie zastanawiał się nad konsekwencjami swoich czynów i kierował się metodą zwalczania wszystkiego za pomocą pięści.

Historia Edytuj

Jego historia jest nieznana.

Fabuła Edytuj

Rozdział 2:

John pojawia się razem z Jonathanem i Josephem w Paryżu. Próbuje zaatakować Rosemary jako pierwszy. Kobieta używa Fatal Roar i odrzuca go. Sprowokowany Dżinn biegnie w jej stronę i zamierza uderzyć ją pięścią. Kobieta postanawia zrobić to samo. Jonathan stwierdza, iż John nie ma szans i odciąga go od Rosemary, zanim ta go uderza. Dżinn się jednak nie poddaje. Atakuje ją Energy Ball. Jest przekonany, że pokonał kobietę, ta jednak atakuje Conjunction Of Power jego i Josepha.  John, za namową Josepha, łączy z nim siły i atakują kobietę Energy Uniform Motion Wtedy pojawia się Vincent i odrzuca atak w stronę braci za pomocą Insignia Of Thirteen CrownsDżinny wpadają w stertę gruzu i tracą przytomność. Chłopak odzyskuje przytomność niedługo po tym, jak Jonathan unieruchamia Wampira. Zdesperowana Rosemary używa Falling Blackness i Aqua Regia i zabija Johna oraz Josepha.

Zdolności Edytuj

Prawdopodobnie był najsłabszym Dżinnem pośród swoich braci. Ze względu na to, iż reagował spontanicznie, jego ataki nie przynosiły żadnych efektów i był przeciwnikiem łatwym do pokonania. Podczas starcia z Rosemary i Vincentem, widzimy że chłopak nie stanowi dla nich żadnego problemu. Jego ataki przybierały żółty kolor

Ataki używane przez Johna Edytuj

  1. Energy Uniform Motion
  2. Energy Ball

Więcej z Fandomu

Losowa wiki