FANDOM

Falling Blackness
Podstawa Fusionart
Użytkownicy Bazyliszki
Debiut Rozdział 1

Falling Blackness (dosł. Upadająca Czerń).

Fabuła Edytuj

Rozdział 1:

Rosemary używa ataku w celu schwytania Vincenta. Zaatakowany chłopak, niemal od razu traci przytomność.

Rozdział 2:

Rosemary atakuje nim JohnaJosepha i Jonathana, aby ich osłabić, a następnie używa Aqua Regia i prawdopodobnie zabija ich.

Rozdział 7:

Rosemary używa ataku i sprawia, że Vincent traci przytomność. Robi tak, ponieważ Evangelina twierdzi, że Wampir umiera i jedynym miejscem, gdzie można go wyleczyć, jest droga Brzasku. Vincent jednak nie może tam znaleźć się świadom, bo miejsce go nie wpuści.

Przebieg ataku Edytuj

Po wypowiedzeniu inkantacji, z ust użytkownika wydostaje się czarny gaz. Substancja w błyskawicznym tempie spada na ziemię, a następnie rozprasza się na szerokość ok. 10 m, tworząc czarną, gazową, równą powierzchnię, uniesioną na ok. 5 cm nad powierzchnią ziemi. Substancja wchodzi w reakcje z Lifeart. Kiedy Falling Blackness wyczuje osobę posiadającą Lifeart, otacza ją i dostaje się do jej ciała poprzez skórę. Gaz wpływa na odpowiednie ośrodki w mózgu, zaburzając postrzeganie przestrzenne. Przestrzeń zaczyna nakładać się na siebie i wygląda jak kartka papieru, dezorientując przeciwnika.

Użytkownicy Edytuj

  1. Rosemary RubyShining

Więcej z Fandomu

Losowa wiki