FANDOM

Evangelina CherryPreferring
Rasa Anioł
Płeć Kobieta 15px-Kobieta
Urodziny 30 listopada 2001
Wiek 247 lat
Grupa art Elemart
Kolor oczu Szamaragdowy Szmaragdowy
Kolor włosów Tycjanowski Tycjanowski
Krewni Nieznani
Debiut Rozdział 3
Stan Aktywna

Evangelina CherryPreferring - Jest Aniołem, a dokładniej ósmym Archaniołem. Była najlepszą przyjaciółką Rosemary. Jej nazwisko pochodzi od słów Cherry (dosł. Wiśnia) i Prefer (dosł. Preferować).

Wygląd Edytuj

Evangelina jest bardzo seksowną i piękną kobietą. Chodź ma tyle lat, co Rosemary, wygląda od niej znacznie młodziej. Ma szmaragdowe oczy i rude, długie włosy, uplecione w przełozony przez prawe ramię warkocz. Ma również postrzępioną grzywkę. Ma jasną karnację. Z jej pleców wyrastają ogromne, białe, anielskie skrzydła, a nad jej głową unosi się złota aureola. Jest ubrana w białą, krótką sukienkę, a na nią założona jest krótka, srebrna zbroja. Nosi również srebrne rękawice i buty do kompletu od zbroi. Z tyłu mieści się przyczepiona do zbroi, brązowa pochwa, a w niej srebrny miecz. Rękojeść miecza przypomina dwa, anielskie skrzydła.

Charakter Edytuj

Evangelina jest typem optymisty. Z pozoru wydaje się sroga, jednak w rzeczywistości jest bardzo miła. Nigdy nie chowa urazy do innych i zawsze wybacza. Propaguje pogląd, że czasami ciężko wybaczać, jednak należy ukarać winowajcę i mu wybaczyć, bo inaczej nienawiść będzie niszczyła od środka. Uważa, że nikt nie jest idealnie zły czy idealnie dobry. Stara się unikać przemocy i walczy tylko wtedy, kiedy jest to konieczne. Jest bardzo dojrzała, otwarta i życzliwa. Prawdopodobnie jest uzależniona od wiśni.

Historia Edytuj

Od dzieciństwa przyjaźniła się z Rosemary. Jako dorosła kobieta, miała chłopaka. W dniu, w którym został zaatakowany Paryż, była z Rosemary w kawiarni, w centrum handlowym. Została przygnieciona przez ścianę podczas ataku Wilkołaków, a potem zabita rozgrzanym prętem, który dosłownie wypalił ją od środka. Po śmierci pojawiła się w Niebie, na Polach Elizejskich. Pierwszą osobą, jaką spotkała, był Adam. Od tamtej pory, relacje jej i Adama, były coraz bliższe. Kiedy przyjaciele mężczyzny zostali zamordowani, ogarnęła go nienawiść i prawdopodobnie od tamtego momentu ich relacje zaczęły się psuć.

Fabuła Edytuj

Rozdział 3:

Evangelina pojawia się w śnie Rosemary. Początkowo udaje małą dziewczynkę, czeszącą lalkę, jednak w momencie, kiedy Rosemary wmawia sobie, że jest to zwyczajny sen, stwierdza, że nie ma racji. Opowiada kobiecie o czymś, co musi znaleźć w bibliotece, po czym płonie i znika.

Rozdział 4:

Wieczorem, tego samego dnia, ponownie śni się Rosemary. Mówi jej, że powinna w nią wierzyć oraz opisuje bardziej szczegółowo pomieszczenie, które mają znaleźć. Opowiada o Gargulcu oraz o Bramie Brzasku i Bramie Zmierzchu, po czym znowu znika.

Rozdział 7:

Evangelina sprawia, że Rosemary mdleje i śni. Pojawia się w jej snie i mówi, że Vincent ma uszkodzone serce i umrze, a jedynym sposobem na uratowanie go jest odnalezienie Brzasku. Ostrzega ją, że będzie musiała zmierzyć się ze Zmierzchem, który będzie ją kusił. Dodaje, iż Wampir będzie musiał być nieprzytomny, bo inaczej Brama Brzasku go nie wpuści. Nazywa chłopaka "ważnym elementem" i mówi, że losy całego Rebelland są teraz w rękach Rosemary, a następnie znika. 

Rozdział 8:

Evangelina materializuje się w Rebelland i atakiem Revival niweluje działanie Apnea, którym Adam zaatakował Rosemary. Okazuje się, że Evangelina i Adam znają się od dawna. Dochodzi pomiędzy nimi do wymiany zdań. Zdenerwwany Adam używa Apnea, jednak Evangelina unika ataku dzięki Heavently Armor. Mężczyzna stwierdza, iż jest pod wrażeniem. Mówi, że jeżeli jego Elemart nie działa na kobietę, to zginie ona z jego ostrza. Wyciąga miecz i niszczy nim Heavently Armor. Evangelina również wyciąga swój miecz. Dochodzi pomiędzy nimi do walki. Kiedy kobieta próbuje przeciąć Anioła wpół, ten robi unik i uderza ją w plecy. Kobieta upada na ziemię. Mężczyzna chce zadać ostateczny cios, jednak kobieta zaskakuje go i używa Heavently Wings Shot. Adam zostaje uwięziony, a Evangelina idzie do Rosemary. Tlumaczy jej, że jeżeli nie uda im się uzdrowić Vincenta, to całe Rebelland polegnie.

Zdolności Edytuj

Szybkość:

Evangelina jest bardzo szybka, a przynajmniej na tyle, aby uniknąć śmiertelnych ciosów Adama

Walka wręcz:

Jej umiejętności walki wręcz są nieznane. 

Walka z bronią:

Evangelina posługuje się mieczem w mistrzowski sposób. Podczas walki jej i Adama, ich siły są zrównane, przy czym konfrontacja zakańcza się jej zwycięstwem. Zabija Adama, przebijając go mieczem na wylot.

Moce:

Moce Evangeliny są prawdopodobnie potężniejsze od mocy Rosemary, zważywszy na to, iż Adam bez najmniejszego problemu był w stanie pokonać Bazyliszka, a podczas walki z Evangeliną, ich moce były zrównane. Początkowo jest ona w stanie pojawiać się w snach Rosemary. Poźniej najwyraźniej jej moce wzrastają, gdyż może sama wprowadzić kobietę w stan snu. Evangelina słynie ze stworzenia wielu własnych ataków, między innymi Heavently Armor czy Heavently Wings Shot. Podczas gdy ataki Aniołów polegają na zwyczajnym kontrolowaniu wiatru, ataki Evangeliny mają w sobie różne elementy, wykonane ze złota.

Ataki używane przez Evangelinę Edytuj

  1. Heavenly Armor
  2. Heavenly Winged Halos Shot
  3. Heavenly Wings Shot
  4. Multiple
  5. Revival

Więcej z Fandomu

Losowa wiki