FANDOM

Anioły
Grupa art Elemart
Stosunek płci 50% 15px-Mężczyzna / 50% 15px-Kobieta
Państwo Nieznane
Świat Niebo
Debiut Rozdział 3

Anioły - Jedna z ras zamieszkujących Niebo.

Wygląd i fizjologia Edytuj

Pożywienie Edytuj

Rozmnażanie Edytuj

Nie wiadomo, czy są w stanie się rozmnażać, czy też nie.

Zdolności Edytuj

Zdolności Aniołów są o wiele bardziej zróżnicowane, niż zdolności innych ras. Władają Elemart. Większość ich ataków opiera się na kontrolowaniu wiatru, jednak niektóre są w stanie kontrolować cudzą psychikę. Są w stanie również leczyć z wszelakich obrażeń, jednak jest to unikalna umiejętność. Niektóre ataki zawierają w sobie najróżniejsze elementy wykonane ze złota, jak np. Heavently Armor czy Heavently Winged Halos Shot.

Państwo i idee Edytuj

Państwo Aniołów mieści się w odseparowanym od Rebelland świecie, Niebie. Jego nazwa jest nieznana. Władzę nad państwem sprawuje Pan oraz Rada Najwyższa. Osobistą strażą króla Nieba jest 13 Archaniołów, czyli grupa najpotężniejszych i najczystszych duchowo Aniołów. Prawa Aniołów są bardzo surowe, a im wyższa pozycja społeczna, tym surowsze kary grożą za ich złamanie. Przede wszystkim, zabrania się im pojawiania w Rebelland oraz kontaktów z Rebellandczykami bez rozkazów wydanych przez Radę Najwyższą bądź Pana. Ich obowiązkiem jest ochranianie świata przed Demonami i trzymanie ich zdala od Rebelland. Niegdyś do ich obowiązków należała również ochrona ludzi, jednak łącznie z wyginięciem owej rasy, obowiązek ten został z nich zdjęty.

Lista Aniołów Edytuj

  1. Adam DaybreakCommanding
  2. Evangelina CherryPreferring
  3. Lucas

Więcej z Fandomu

Losowa wiki