FANDOM

Adam DaybreakCommanding
Rasa Anioł
Płeć Mężczyzna 15px-Mężczyzna
Urodziny 21 marca 501
Wiek 1747 lat
Grupa art Elemart
Kolor oczu Czekoladowy Czekoladowy
Kolor włosów Pistacjowy Pistacjowy
Krewni Brat:

Nicholas TwilightCommanding

Debiut Rozdział 8
Stan Martwy

Adam DaybreakCommanding - Był Aniołem, który przebywał w Bramie Brzasku. Niegdyś był czwartym Archaniołem. Był dawnym przyjacielem Evangeliny, która nazywała go "Brzask". Został przez nią zabity. Jego nazwisko pochodzi od słów Daybreak (dosł. Brzask) i Command (dosł. Rozkazywać).

Wygląd Edytuj

Charakter Edytuj

W przeszłości był bardzo miłą, życzliwą i dojrzałą osobą. Był bardzo prawożądny, co doprowadziło do wrogich stosunków pomiędzy nim a Nicholasem. Jego lojalność w stosunku do przyjaciół, doprowadziła go do obsesji. Ogarnęła go nienawiść, która kierowała nim przez resztę życia. Jego postrzeganie sprawiało, iż odrzucał racjonalne fakty. Kiedy Evangelina pokonała go, zrozumiał swój błąd i stał się tym, kim był dawniej. 

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Rozdział 8:

Adam jest zdenerwowany obecnością Rosemary w Bramie Brzasku i atakuje ją Air Bullet, łącząc atak z Multiple - Four. Kobieta odpiera atak Fatal Roar, jednak Adam ponownie używa Air Bullet, tym razem łącząc je z Multiple - Ten. Rosemary unika serii pocisków i obezwładnia Anioła. Mówi, że jeżeli Adam nie uleczy Vincenta, to go zabije. Mężczyzna odmawia. Zdesperowana kobieta próbuje użyć na nim Bullet Ant Sting w połączeniu z Conjunction Of Power, jednak mężczyzna unika ataku i używa Apnea. Rosemary przestaje móc oddychać. Kiedy ma już umrzeć, pojawia się Evangelina i atakiem Revival, niweluje działanie Apnea. Dochodzi do kłótni pomiędzy Adamem a Evangeliną. Zdenerwowany próbuje ponownie użyć Apnea, jednak kobieta niweluje zdolność za pomocą Heavently Armor. Mężczyna jest pod wrażeniem mocy kobiety. Stwierdza, że atakami nie jest w stanie jej pokonać i sięga po miecz. Niszczy nim Heavently ArmorEvangelina również wyciąga miecz i dochodzi do walki. W pewnym momencie uderza kobietę w plecy, a ta zaskoczona spada na ziemię. Chce zadać ostateczny cios, jednak Evangelina używa Heavently Wings Shot i uwięża Anioła.

Zdolności Edytuj

Ataki używane przez Adama Edytuj

  1. Air Bullet
  2. Apnea
  3. Blessing
  4. Multiple

Więcej z Fandomu

Losowa wiki